fredag 15 juli 2016

Hemma på vår gata

Efter två underbara veckor tillsammans med kusinerna i Kina så är vi återigen hemma hos oss, känns lite märkligt måste jag säga. Tidsomställningen var ingen big deal alls faktist så skönt, trodde annars att 6 timmar kunde ställa till det. I Kina har vi mest bara varit, barnen har lekt massor, jag har hunnit med både manikyr, pedikyr o frisörbesök, vi har ätit gott, haft fredagsmys, jag o stora tjejerna har fixat biokväll, tipsrunda o fiskedamm till festen vi hade för alla kusiner som har och ska fylla år, vi har flåsat fram i 30+ i galen luftfuktighet mot lekplatsen o bara vart tillsammans. Allt har vart grymt de ända som var sådär är själva resan dryga timmar både i luften o sen på tåg men men det är bara att bida som säger.  

Alltså hur fantastiskt är det inte att barnen som inte har träffats på 6 månader från stunden de möttes bara börjar leka som att de sågs igår underbara barn. Och jag har tankat energi från min bästavän, finaste sys <3








1 kommentar:

Anonym sa...

Åh finaste systra och vän <3 du är min bästa!

Och att få ha sett kusinerna tillsammans igen har varit en fröjd! Är så glad för att vi alla har varandra!

Puss Cecilia